Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Powder

IMG_5434

Тази пудра ми е любима. В комбинация с фон дьо тен или сама върши чудеса 😉

Използвам я през целия ден за освежаване на грима. Самата пудра има много нежна пудрена текстура, която след нанасяне кара кожата да изглежда кадифена.  Аз предпочитам да я нанасям с четка, но навън използвам тампончето от опаковката.

IMG_5438

Цвета, който имам е 4W1 изглежда доста светъл, но в действителност беше най-тъмният от всички на безмитния на път за Гърция :D.

Малко се стреснах и няколко пъти попитах жената сигурна ли е че лицето ми няма да стане бяло. След като я платих нямах търпение хубаво да се понамажа и наистина цвета ми пасна идеално.

IMG_5436

Освен това чудесно си кореспондира и с фон дьо тена, който една идея ми розовееше. Пудрата беше нещото, което липсваше.

Вашият коментар

