CHANEL POUDRE UNIVERSELLE COMPACTE NATURAL FINISH PRESSED POWDER

Здравейте отново ..

След доста голямо отсъствие от моя страна дойде момент, в който отново мога да отделя повечко време за блога :). Събраха се доста продукти които искам да ви покажа …така че да започваме

Имаше един период, в който незнайно защо и поради каква причина кожата на лицето ми изключително се омазняваше-ужасТна работа излизаш и след 1 час вече грима е .. Както и да е чудех се какво да направя и реших да си купя матиращи листчета от Сепфора, които обаче не ми решиха проблема напълно и ми трябваше продукт, който просто да матира цялото лице веднага след като е нанесен грима, а не да чакам докато вече е станало късно. Така стигнах и до избора на тази пудра.

IMG_7418 IMG_7419 IMG_7416 IMG_7415

Реши ми проблема радикално и трайно. Има изключително гладко покритие, компактна за чанта и снимките излизат чудесно. В общи линии може да мина без корекции целия ден.

В интерес на истината има и доста по-бюджетни варианти и всеки може да намери подходящият. Наскоро бях мернала такава на Мейбълин, Есенс мисля също имат такъв продукт.

Интересно ми е някой използвал ли е прахообразният вариант 🙂

Вашият коментар

