Chanel Bronze Universel – Bronzing makeup base

Днешното ревю е за един от любимите ми продукти за лице ..той е безспорен ‘must have’ в чантичката на всяка от нас. Заслужил е челното място за бронзиращи продукти, не само за мен и съм сигурна, че който е имал възможност да го пробва е останал изключително доволен от резултата.

Продукта е подходящ и за светла и за тъмна кожа, може да се „надгражда“ , много лесно се разнася и ефекта е наистина страхотен. Обикновено го нанасям с четка за фондьотен, но ми се е случвало и със пръсти. Може да се постави преди нанасянето на фондьотен или след него(аз го слагам след това). Опаковката е доста голяма не е подходяща за чанта, но затова пък количеството продукт е задоволително имайки предвид солидната му цена 🙂

Ето и няколко снимки.

003

005

015

018

017

019

One thought on “Chanel Bronze Universel – Bronzing makeup base

Вашият коментар

