Real Techniques brushes

Дойде ред и на четките..

В интерес на истината те се оказват главния инструмент за нанасяне на грим,който колкото и да се стремим да избегнем(използвайки приложените такива) е изключително важен, ако искаме да изглеждаме добре. Според мен не е необходимо да разполагаме с безброй четки, който не използваме(освен ако нямат за вас колекционерска стойност или сте объркани като мен от съществуващия избор), а по-скоро такива които наистина ще ни служат вярно и са функционални при нанасяне на различен вид грим. Дали ще е кремообразен или на прах, компактен няма значение.

Ако трябва да бъда честна, в годините са ми останали 4 четки ветеранки, ноо им дойде времето за смяна с нещо ново. Има толкова много четки на пазара от много евтини до безобразно скъпи… всякакви форми размери :).

В голямото си чудене и незнание от какво имам нужда, желанието да пробвам всичко реших да поръчам тези, които са сравнително евтин вариант – или евтин за добро качество, хвалени от много блогъри. Прочетох доста ревюта, гледах клипчета, но не можах да избера моите четки. Така поръчах и тези от iHerb.

IMG_8216 IMG_8214  IMG_8203 IMG_8202 IMG_8217IMG_8211

Първи любимец ми стана Expert brush за нанасяне на кремообразни продукти фон дьо тен, коректор например, руж, любимия ми бронзер на Chanel(за който има по-подробна информация) тук-> https://tlqbva.wordpress.com/2014/11/17/chanel-bronze-universel-bronzing-makeup-base/

Но след няколко употреби на Stippling brush тя стана моя фаворит за кремообразен грим. Разликата според мен между двете четки е в това, че Expert нанася доста по-плътно покритие, а Stippling много по-естествено и има airbrush ефект.

Следващ любимец ми е контуриращата четка Contour Brush от Core collection(на снимката в ляво)- има идеален размер за тази цел

Следва и тази която използвам за компактен бронзер и пудра Buffing Brush от същия комплект в дясно четката.

От Starter Set любими са ми четката за сенки , за очна линия и тази за вежди(чудесно нанася Aqua brow gel – MakeUp Forever гела за вежди който използвам, но също толкова добре се справя и с пудрата на Essence)

Setting brush също харесвам, но не е необходимост според мен :). Четката за пудра е доста голяма справя се добре, но някак си имам усещането, че не е достатъчно и си мисля, че може и по-добре да се получи с друга четка.

Четката за руж-ами с нея не можахме да се разберем нещо, аз съм фен на скосените четки за тази цел и тази някак си ами не е моята.

В Core комплекта има още четка за фон дьо тен Pointed Foundation Brush и коректор Detailer brush – тази за коректор не е лоша, но аз предпочитам да го разнасям с четката за очи от Starter set – Deluxe Crease Brush) а за фон дьо тена ми се вижда доста малка и не съм я използвала с тази цел, но за нещо прецизно би свършила работа.

Останаха и четката за сенки Base Shadow Brush и малката четка за очи Accent Brush използвам ги, но определено не са най-доброто и по-натам бих си взела да пробвам и други.

Двата комплекта разполагат с практични Panoramic Case за съхранение на четките.

Общо взето ако нямате никакви четки и ви се ще да си вземете, добър вариант са двата комплекта и една от четките за основи. Има и един по-голям комплект ето този->http://realtechniques.com/shop-collection,който в момента е изключително изгоден. Постанала съм и промо код за отстъпка тук-> https://tlqbva.wordpress.com/2014/11/12/iherb-promo-code/

Това е официалния сайт:http://realtechniques.com/shop-collection

Надявам се публикацията да е полезна за тези от вас, които са в процес на търсене 🙂

https://www.youtube.com/user/realtechniques

 

Вашият коментар

