Guerlain Ecrin 4 Couleurs for Fall- Les Sables

Още един интересен продукт от Guerlain.. Тази есен лансираха 3 нови палитри Ecrin 4 Couleurs-New&Permanent в цветове
*Les Aciers номер 16 *Les Violines -17*Les Sables-15

От много много време ми се иска да си взема някаква nude палитра и все се оглеждах в Naked Basics, но честно казано нещо не съм почитател на марката и все нещо ме спира да си взема. Няколкото пъти в които съм виждала сенките определено еми не ме впечатляват. За моя голяма радост Guerlain улесниха моето търсене.
Доста време наблюдавам новите сенки и просто неможах да се сдържа да не ги пробвам..Избрах най-неутралната палитра от трите. Тя съдържа 3 матови и един перлен цвят. Издръжливостта на сенките е чудесна, лесно се нанасят и седят много красиво.

Освен доброто качество сенките са поставени в разкошна кутийка, а вътре ами сами ще видите. 🙂

IMG_2773-4

IMG_2777-4.JPG

IMG_2778-2.JPG

IMG_2781-4.JPG

Вашият коментар

