Michael Kors watch & малко за времето

От много време се канех да си взема часовник, за да може поне малко да съм в час с времето.

Винаги за мен то просто е било относително понятие и никога не ме е вълнувало особено.
033 054 030
Напоследък обаче се замислям, че лети наистина неусетно и това някак си ме изнервя… та аз все още се чувствам на 16 😐

Ежедневието особено през последните години така ме е завъртяло, че изобщо не съм се и замисляла, колко години са минали и колко неща са се случили.

Мисля си, че това е едно добро начало на ново броене …

008

Вашият коментар

