Too Faced Bonjour Soleil Bronzer

Малко позакъснях с ревюто, но все пак реших да споделя, тъй като съм страшно доволна и все още може да се намери да се купи.  Имам няколко бронзера, но този ми е абсолютен фаворит поне за момента. Между другото гледах преди няколко дни и новия на Dior Nude AIR Tan, който според мен също е страхотен и имам намерeние да пробвам 😀

Палитрата се състои от два бронзера матов и един с малки блестящи частици и една пудра за озаряване. Общо взето от марката с включили най-продаваните им продукти в една палитра, която според мен е доста добра инвестиция. Кутийката е много симпатична и весела. Mетална e и освен пудрите съдържа и малко кабуки, което върши чудна работа.

IMG_3484
IMG_3487
Общо взето аз имам един основен проблем с този вид продукти, като например лоша консистенция, която трудно се разнася и седи на петна-такъв проблем имам с пудра на Guerlain, което за мен е недопустимо за такъв клас козметика! Интересно е , че от същата имам два цвята и проблемна е само едната?!

С удоволствие използвам цялата палитра, няма фон дьотен, с който да не седи добре. Когато искам естествен ефект използвам матовата. Ако искам по силно бронзиране използвам тази с частиците, а хайлайтера слагам по скулите, носа, над устната и не изглежда така все едно съм се намазала с олио ;).

Ако имате нужда от такъв продукт с две ръце препоръчвам да пробвате. Пудрите се продават и единични.

IMG_3491 IMG_3494 IMG_3497 IMG_3493 IMG_3442

2 thoughts on “Too Faced Bonjour Soleil Bronzer

  1. Грабна ме от раз! Страхотен блог! Преди малко видях, че си лайкнала страницата ми в ФБ *Berry’s Place* и веднага те „проследих“. Вече прочетох последните ти няколко поста! Спечели ме за фен. Ще те следя! 🙂

Вашият коментар

