Dior Backstage Blender Beauty in the house

От много време насам е доста популярна употребата на гъбички, с помощта на които нанасяме като истински професионалисти нашия грим. Всички знаем за Бюти блендер, за гъбката на Реал Техникс, Инглот, за която има и ревю в блога-тук,..както и за много други.

За мен обаче винаги е стоял въпроса от всички тези неща, за които мога да си изхарча парите-кое си заслужава и ще го използвам ли с удоволствие?

След абсолютния провал за мен с гъбата на Инглот , не бях сигурна дали бих дала шанс на друга..

Преди доста месеци, да съм конкретна края на август миналата година, от летището си взех току що нашумялата гъбка на Диор. Случайно я мернах и реших да и дам шанс. Изглеждаше ми луксозно и да си призная самия факт, че е Диор..:D сами знаете.. е веднага я грабнах,  нямах търпение като се прибера да я пробвам.

Малко закъснях с ревюто, но сега поне мога да кажа, че тя се превърна всички тези месеци в незаменим за мен помощник..нявсякъде я нося иии е с невероятно качество изобщо не се е променила, скъсала, износила въпреки постоянната употреба и миенето и след това. Препоръчвам с две ръце и чисто сърце :D. Цената и е около 30 лв. И разделено на всичките тези близо 7 месеца употреба смятам, че си заслужава човек да се замисли.

Гъбката се използва суха, което за мен е страхотно предимство, не променя размера си. За мен има два начина на нанасяне:

  1. На ръката си капвам от фон дьотен няколко капки и разнасям директно с нея за по-голямо покритие
  2. или ако искам да има естествен вид грима за през деня разнасям с четка или просто с пръсти и отгоре минавам старателно с нея.

Коректор се нанася изключително лесно и остава много покривен, което на мен ама много ми харесва и ми върши чудна работа срещу панда поглед.

Има един минус, с който според мен разполагат всички гъбки за грим и той е необходимото използване на по-голямо количество продукт( ако нанасяте директно). Ако искате да си спестите 1 помпичка например нанесете с ръце преди това и после минете отгоре с гъбата.

Няма да правя описание на това от какво е направена, вижте сами ..

Хубав ден ви желая! ☺️

          

Вашият коментар

